Brf Pjäsen i Teaterkvarteret har tecknat avtal med Primär om teknisk förvaltning och skötsel av byggnad samt utemiljö. I teknisk förvaltning ingår bland annat rondering, renhållning och tillsyn.
Nordrs eftermarknadsavdelning arbetar med alla frågor som rör eftermarknad, förvaltning och felanmälan under garantitiden som löper från tillträdet till och med garantibesiktningen som utförs efter 2 år (ca april 2024).
Om du behöver felanmäla något i din bostad eller fastighet ska du vända dig till kundcenter. Vi hanterar de ärenden som kommer in och följer upp mot rätt part.
Felanmälan och frågor om lägenheten (inte vitvaror).
Öppettider: 09:00-16:00 (lunchstängt kl:12:00-13:00).
Tel: 020-22 22 66
E-post: eftermarknad@nordr.com
Vitvaror anmäls direkt till tillverkaren Siemens. Du kan hitta 5-års garantibevis (2022-2027) på sidan Skötselanvisningar.
Felanmälan tel: 0771-11 22 77
Mail: service.sverige@bshg.com
Primär fastighetsförvaltning AB
Kontaktas vid akuta fel och vid behov av omedelbar utryckning. Kostnaden debiteras bostadsrättsföreningen eller dig som boende beroende på typ av fel.
Jour telefonnummer 010-708 12 20
Gäller ert ärende till exempel autogiro/e-faktura, hyres- och avgiftsavier, inre reparationsfond, kontrolluppgifter lägenhetsförsäljning, kundfakturering, pantsättning eller överlåtelse kontaktar ni Simpleko. För mer information se Kontaktlista.
Hissarna är utrustade med en nödtelefon. Vid akuta behov kommer du, dygnet runt, i kontakt med KONE.
Tel: 0771 50 00 00